ویدنت برای حریم شخصی کاربران خود احترام و ارزش ویژه ایی قائل است و تمام سعی و تلاش خود را برای ارائه خدماتی امن و مطمئن دارد. پیشنهاد می شود برای شفاف سازی روند فعالیت این وب سایت توضیحات زیر را مطالعه نمائید و در صورتی که در مورد هر یک از بندهای زیر و روند وب سایت، سوالی داشتید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمائیم.
1-روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده و خدمات در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات ارائه میشوند.
2-ویدنت به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
3- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت ویدنت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه به کاربر اطلاع رسانی می شود.
4-حمل کلیه سفارشات توسط چاپار و تیپاکس و یا باربری صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی ویدنت هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط آن ها ندارد ولی بیشترین تلاش خود را در تحویل به موقع جهت هماهنگی انجام خواهد داد
5-ساعت تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مامور حمل و نقل در محل شما خواهد بود. متاسفانه فروشگاه اینترنتی ویدنت هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما توسط مامورین پست را ندارد و فقط می تواند پیشنهاد شما را در کنار نشانی محل تحویل درج نماید.
6-کاربران ویدنت تا 24 ساعت پس از تحویل کالا مهلت مرجوع نمودن کالا، را دارند.
7-بعد از دریافت سالم کالای شکستنی،به دلیل شکستنی بودن در صورتی که که نظر خریدار عوض شود ،مرجوعی ندارد.
8-باتوجه به نوسان قیمت ارز در زیر تمام محصولات شماره ی پشتیبانی برای استعلام قیمت و موجودی ذکر شده ،لطفا حتما قبل از پرداخت با پشتیبان چک بفرمایید.
9-در زمان خرید محصولات تخصصی دندانپزشکی، شماره نظام پزشکی الزامی بوده و مانع سوءاستفاده افراد غیر خواهد شد.
10-با توجه به اینکه ویدنت محصولات تخصصی ارائه میکند، ارائه شماره نظام پزشکی برای کاربران الزامی بوده و درصورتیکه مشخص شود کاربر از شماره نظام پزشکی فرد دیگری و یا اطلاعات جعلی استفاده نموده، کلیه مسئولیت آن به عهده کاربر میباشد و در صورت ثابت شدن سوءاستفاده از شماره نظام پزشکی و اطلاعات جعلی، علاوه بر پیگرد قانونی، ویدنت با دادن کلیه اطلاعات فرد سوءاستفادهکننده به صاحب اصلی شماره نظام پزشکی هرگونه مسئولیتی را از خود سلب مینماید.
11-فروش به توزیعکنندگان طبق بخشنامه اداره تجهیزات ممنوع بود و در صورت خرید از ویدنت، سفارش به طور خودکار لغو میشود.
12-خریدار از سایت حتما باید دندانپزشک باشد ،در صورتی که پزشکی به محصولات دندانپزشکی نیاز داشته و از سایت خرید انجام دهد تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری بوده و وبسایت ویدنت در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
13-ویدنت قادر است در هر زمانی بدون هیچ اجازهای خدمات خود را از کاربر متخلف قطع نموده و ناحیه کاربری وی را غیرفعال نماید.
14-تنها مرجع رسمی مورد تأیید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این فروشگاه به نشانی www.vdentshop.ir بوده و با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تأیید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم.
15-,ویدنت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند که البته کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، آماده و ارسال میشود.
16-هیچ یک از حقوق و امتیازات یک کاربر از جمله سابقه تخفیفات به هیچ وجه قابل انتقال به غیر نبوده و در صورت تخلف مطابق قوانین با وی برخورد میشود.
17-با توجه به تغییرات فنی در برخی مدلهای محصولات، امکان تفاوت ویژگیهای محصول جدید و قدیمی وجود دارد. ویدنت تمام سعی خود را در بروزرسانی اطلاعات محصولات خود دارد. اما مسئولیت تفاوتهای حاصل از تغییرات شرکت سازنده در محصولات به عهده ویدنت نمیباشد.
18-دستگاهها و تجهیزات شامل خدمات مرجوعی نمیشوند. در صورت بروز عیب و یا ایرادات احتمالی، شرکت واردکننده، با هماهنگی ویدنت، اقدام به تعمیر و یا تعویض مینماید.
19-اطلاعات هر محصول در وبسایت ویدنت، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره و تبلیغ ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از محصولات نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصصین امر اقدام نماید. ویدنت مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا نداشته و تمام مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده و یا واردکننده کالا میباشد.
20-در صورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات و یا ایجاد خسارت نسبت به خود و یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری بوده و وبسایت ویدنت در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
21-در صورت تأیید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تأمین و یا تولیدکننده، ویدنت تنها هزینه کالا یا سرویس را مطابق فیش واریزی به مشتری مسترد خواهد کرد. اما ویدنت تمامی سعی خود را دارد تا چنین کالایی وارد انبار نشود.
22-مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده که تاریخ آن در بالای قیمت کالا در قسمت توضیحات درج شده است و یا توسط شرکت وارد و یا تولیدکننده روی بستهبندی محصول ذکر و یا همراه کالا ارسال میشود. البته عدم درج موارد مذکور در این قسمت به معنی نداشتن گارانتی برای آن کالا میباشد. چنانچه کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد و دچار نقص فنی شود، خریدار میبایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده، اقدام نماید. در صورت داشتن هرگونه سؤال یا مشکل در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش، همکاران ما در حد توان شما را راهنمایی خواهند کرد تا بهترین خدمات از طرف شرکت گارانتی کننده به شما ارائه شود.