هیچ محصولی در سبد خرید نیست.
پیتر دراکر معتقد است تا زمانی که ندانیم چه چیزی را باید اندازهگیری کنیم و معیارهای دقیقی نداشته باشیم، آن حوزه برای ما ناشناخته خواهد بود. برای ارزیابی علمی عملکرد مطب دندانپزشکی خود، میتوانید از پنج شاخص متریک زیر استفاده کنید و آنها را ماهانه یا سالانه بررسی کنید:
ارزش سالانه بیمار: هر بیمار بهطور میانگین 653 دلار در سال هزینه میکند. این شاخص به شما کمک میکند تعیین کنید چقدر میتوانید برای جذب بیماران جدید هزینه کنید و چه تعداد بیمار برای رسیدن به اهداف مالی خود نیاز دارید.
نرخ نوبتهای کنسلشده: نرخ کنسلی نوبتها بهطور متوسط 15 درصد است. شناسایی دلایل کنسلی و حل آنها از طریق یادآوریها یا سیستمهای نوبتدهی میتواند نرخ کنسلی را کاهش دهد.
درآمد خدمات پیشگیرانه: بخش بهداشت دهان و دندان بهتر است 30 تا 40 درصد از درآمد کل مطب را تشکیل دهد. با بررسی تعداد نوبتهای بهداشتی میتوانید عملکرد این بخش را ارزیابی کنید.
پروسیجرهای وایتنینگ: افزایش تعداد پروسیجرهای وایتنینگ میتواند به جذب بیشتر بیماران و رشد درآمد کمک کند.
پیگیری حسابهای دریافتنی: پیگیری حسابهای قدیمی و جمعآوری سریع آنها نقدینگی شما را بهبود میبخشد. پیشنهاد میشود بیش از 20 درصد حسابها بیش از 60 روز عقب نیفتد
در نهایت، شاخصهای متریک، عملکرد کلی را اندازهگیری میکنند و شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI) بر اهداف استراتژیک تمرکز دارند.
تضمین سلامتی و دقت دندانپزشک و راحتی بیمار :لینک خرید پکیج ارگونومیک دندانپزشکی